| Minecraft v | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Minecraft v Pon Sie 11, 2014 9:41 pm | |
| oto nasza piękna wyspa https://craftserve.pl/s/385131/map?widget=1 | |
|
| |
el roberto
Liczba postów : 559 Join date : 08/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Pon Sie 11, 2014 9:50 pm | |
| | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Wto Sie 12, 2014 1:43 am | |
| | |
|
| |
Sadzio
Liczba postów : 96 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Wto Sie 12, 2014 11:29 pm | |
| Biały dom, ostoja wyzysku robotników. Piękna rakieta "Sajuz Rozpierdol" Tutaj już w przesyłce. I koniec historii. | |
|
| |
Troll
Liczba postów : 584 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Sro Sie 13, 2014 1:47 pm | |
| Zgadnijcie ile bomb poszło ;d | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Sro Sie 13, 2014 2:40 pm | |
| serwer testowy do jutra do 15 ip: n6.csrv.pl:15473
technic launcher - voltz 2.0.4 http://www.mediafire.com/download/75o37qg8bq7913c/Technic+Launcher.zip | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Czw Sie 14, 2014 4:41 pm | |
| MAMY SERWER do 13 września 2014! ip: n9.csrv.pl:10611 sloty: 10 slotów
aktualny mod - technic launcher - voltz 2.0.4 mediafire.com download/75o37qg8bq7913c/Technic+Launcher.zip
mapa https://craftserve.pl/s/385131/map?widget=1 | |
|
| |
Troll
Liczba postów : 584 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Czw Sie 14, 2014 9:27 pm | |
| Marek zawsze byłeś przegrywem życiowym ale żeby aż takim? Robisz 2 obozy i gdy ten drugi cię naklepie to banujesz XD beka | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Czw Sie 14, 2014 9:28 pm | |
| Zrobiliście dwa obozy, rushowaliście głowice i wyrzutnie rakiet... I macie pretensje że zaatakowaliśmy... SMutne | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Czw Sie 14, 2014 10:53 pm | |
| Smutne jest to, że atakujecie, kiedy jesteśmy nieaktywni. Nic nie możemy zrobić. Przegrywem jest ten, kto nazywa siebie przegrywem.
Mod 1.3.9 Big Dig | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Czw Sie 14, 2014 10:55 pm | |
| Bez OPa było by fair. Użyłeś OPa do uzyskania przewagi. Zgodnie z zasadami survivalu - reszta jest dozwolona
| |
|
| |
Troll
Liczba postów : 584 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Czw Sie 14, 2014 11:02 pm | |
| Nom. Sadzio był AFK więc mógł wyjść z serwera, nie wyszedł to miałem podstawy aby twierdzić że coś craftuje/cokolwiek i zaatakowałem go sam, Taraben go nawet nie tknął. Gdy ty wbiłeś też biłem ciebie sam.
Poczym co się stało? Życiowy przegryw i oszustw mareczek dał nam bany, dał sobie zbroję z creative i nas pokonał :C Dodatkowo tepnołeś się z TNT do Sadzia : )
Faktycznie totalne fair play z twojej strony. Survival to survival, nie nadajesz się do niego to nie graj. | |
|
| |
Garibaldi
Liczba postów : 156 Join date : 15/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Sob Sie 16, 2014 1:47 pm | |
| Przecież kurwa Tusk jest bardziej uczciwy niż Marek, wy się dziwicie? | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Sob Sie 16, 2014 2:30 pm | |
| a teraz zasio - OK, taraben wyszedł, dawaj creatvia... A jak zobaczył że wróciłem... UPS | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 12:35 am | |
| z racji iż możliwe że będzie robiona własna paczka modów proponuje następujące. Mekanism 6 expanded electronic czy jakoś tak, project red, icbm, railcraft, flans mod ze wszystkimi częściami, galacticcraft, atomic science (nie jestem pewny nazwy) buildcraft. Do tego dorzucić jakąś mapę, minimapę, wskaźniki zdrowia przeciwników i paczkę z jakąś fajną grafiką | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 11:36 am | |
| serwa w sumiei zastanawiam się, czy nie postawić na 1.7.10, bo dużo już modów jest zupdateowanych pod tą wersję.
taraben - http://www.9minecraft.net/tag/minecraft-1-6-4-mods/page/3/ czy mógłbyś mi podać linki do downloadu modów, bo ja znowu mam dzień zawalony robotą. Wieczorem skleje, zrobie pliki serwerowe i grę. Jak nie będzie żadnego kraszu to dobrze. | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 1:05 pm | |
| Jak już pisałem na sb chyba. do poniedziałku nie jestem w posiadaniu PC - tak więc moja obecność ogranicza się do dzisiaj oraz sneaky komórki. W poniedziałek moge podesł;ać | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 1:18 pm | |
| Dobra, to jedno pytanie taraben. Bo są zarówno bronie z II WŚ, jak i współczesne. Dać bronie współczesne i skupić się ogólnie nad realistycznością, czy chaos i w chuj? Albo tylko bronie z II WŚ? | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 1:28 pm | |
| jeżeli dajesz mc helicopter - dajesz bronie współczesne - które zresztą w tym modzie sa (plot działa i9 armaty) Jeżeli dajesz ww2 to dajesz bronie i pojazy z flans moda imo. ICBM tak czy siak ma być | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 7:11 pm | |
| Większość modów podana przez tarabena zawarta. Pierwsze testy wypadły pomyślnie. Sprawdzę jeszcze ten expanded electronic, bo chyba nie wgrywałem. | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 10:23 pm | |
| Ja bym wypierdolił z moda redston projekt coś tam w Modzie zawarłbym głównie: Forge (wsparcie) ForgeMultipart(wsparcie) CodeChickenlib(wsparcie) Backpack(plecaki ;_ buildcraft flansmod(jednak z częścią pobocznych modów, bo jak wszystkie załadowałem to był burdel, najlepiej albo sama II wojna światowa albo sama współczesność) galacticcraft(UWAGA! z PODRÓŻĄ NA MARSA ) Mekanism 6(kurwa, koparka jest xd i jetpacki <3) ICBM(jest kilka dodatkowych opcji +może Modularpowersuits ----wyjebałbym Projekt red, bo do chuja podobny... a zabiera tyle ramu i miejsca na mody Railcraft +może Refined relocation Universal Electricy ++++Do samego minecrafta bez serwera Not Enough Items Not Enough Keys Rei minimaps Damage indicators ArmorStatus bsprksCore //potrzebuje listy tych modów, bo łatwo połączyć, trudniej skonfigurować i uniknąć crashów, a jeszcze trudniej zooptymalizować paczke... Na chwilę obecną mam 49 modów, nie zawarłem MC helikopter, ale są z flansa, a jak się uwezmę to i mogą być... Małe ścinki co i nieraz są, dlatego muszę ograniczyć moda maksymalnie pod najważniejsze funkcje. Co do flans moda, to mam takie mody...: Flans-World-War-Two-Pack-Mod-1.6.4 Ye Olde Pack for Flans Mod 4.1 FC pack- V6 Modern Weapons Pack for Flans Mod 4.1 Parts Pack for Flans Mod 4.1 Titan Pack for Flans Mod 4.1 manus_modern_warfare_package_1.6.4d_for_flan_4.1.1[Optimized] manus_ww2_package_1.6.4f_for_flan_4.1.1[Optimized] minecraft-smp_parts_package_1.6.4e_for_flan_4.1.1 Prawdopodobnie jest konflikt pomiędzy manus modern warfare package, a mc helikopter | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Pią Sie 22, 2014 10:51 pm | |
| A tutaj malutki screenshoot z tego co zrobiłem , ale i tak wymaga dużo pracy | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Sob Sie 23, 2014 4:18 pm | |
| Dałeś Mechy? Trochę nie odpowiada mi to realiom ww2 | |
|
| |
Szefunio
Liczba postów : 447 Join date : 10/08/2014 Skąd : Adminoland
| Temat: Re: Minecraft v Nie Sie 24, 2014 6:06 pm | |
| Serwer i paczka modów -> zrobione n9.csrv.pl:10611
w technic launcherze wystarczy dodać paczkę: http://www.technicpack.net/api/modpack/dominationmod
Tryb gry: na razie kreatywny | |
|
| |
taraben
Liczba postów : 404 Join date : 09/08/2014
| Temat: Re: Minecraft v Sro Sie 27, 2014 8:01 pm | |
| Z racji iż MC świeci ostatnio pustkami, a bezgranicznie oddani CV Troll i Sadzio jak tylko dostali używania go możliwość - zrejterowali - proponuje taki sposób poprowadzenia dalszej gry Zbieramy określoną ilość graczy nawet wśród znajomych (4- Dzielimi się na obozy (2, lub więcej jak ilość graczy pozwoli) Każdy na start idzie szukać sobie miejsca (bez CV). Gdy takowe znajdzie, zgłasza się po surowce startowe, które to zostają przez OP'a umieszczone w skrzynce na jawnych coordach przy graczu. Surowce startowe: Żelazny set narzędzi Stalowy set broni i zbroi Łuk 20 strzał 4 stacki cobla 2 stacki dirtu 2 stacki nieprzetworzonego dębowego drewna Po jednym stacku: Coppera, Iron, Osmium, Tin, red stone oraz wełny 15 diaxów 10 wybranych maszyn + materiały na dowolny generator prądu (max 5 słonecznych/wiatrowych, 15 cieplnych, 4 zestawy do zbudowania wodnego, lub materiały na dowolny reaktor atomowy/fuzyjny) stack universal kabla Elite battery cub pistolet + naboje doń złote jabłko 10 chelbów Każdy gracz zobowiązany jest do poprowadzenia drogi od punktu znajudjącego się w promieniu 100 kratek od niego do wyznaczonego punktu zbiornego, będącego strefą wolną od walk i machlojek. Tam można handlować oraz zbudować na wyznaczonym miejscu ambasadę swojego obozu. Propozycja scenariusza gry: Z racji takiego a nie innego zbioru modów, dzielimy sie na dwa obozy - USA oraz Rosja (nowoczesność). Budujemy otwartą bazę na wybranych i podanych publicznie koordach. Miejsce pod bazę znajować się musi w równej odległości od granicy, która zostanie wspólnymi siłami wybrukowana. Poruszanie sie po drodze granicznej jest dozwolone. Na spawnie, budujemy dwie ambasady i tak jak wcześniej - jest to strefa bez walk. Potem jest już właściwie wolna amerykanka, przy zachowaniu logiki XX oraz XXI wieku - żeby używać samolotów trzeba zbudować odpowiednio szerokie i długie lotnisko. Samochody w założeniu jeżdżą po drogach, któe trzeba zrobić itd. Niezależny OP przedłuża drogę oraz buduje siedzibę NPC, gdzie ukryty będzie cenny "skarb". Zdobycie siedziby NPC będzie jednak utrudniane na wszelki sposób (wykluczając oczywiście osobistą interwencję) przez jej stworzyciela. Można zrobić też coś takiego, że im lepsza ambasada, tym większy "dochód" generuje - czyli dostarcza co jakiś czas (przez MG) danych surowów, bądź tego co ustalimy za walutę. Walutę można wymieniać za przedmioty u MG. Można by też zrobić powyższy świat w świecie superflat - o jakiejś tam dużej głębokości. Dzięki temu, aspekt ekonomiczny byłby o wiele silniejszy - problem uzyskania podstawowych surowców urastał by do naprawdę dużej rangii (brak drzew - brak drewna - brak możliwości zrobienia narzędzi) | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Minecraft v | |
| |
|
| |
| Minecraft v | |
|