Empire at War PBF

Empire at War PBF, jest to forum poświęcone PBF-om, na którym będą rozgrywane sesje strategiczno-ekonimiczno-polityczne w różnych światach, e epokach i klimatach.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Grywalne rasy

Go down 
AutorWiadomość
Arie



Liczba postów : 247
Join date : 12/08/2014

PisanieTemat: Grywalne rasy   Pon Wrz 19, 2016 6:52 pm

Cesarscy
Najpowszechniejsza odmiana gatunku ludzkiego w Elarin. Kraina ta jest właśnie przez nich zdominowana i to oni stanowią znaczną większość mieszkańców Królestwa. Zamieszkują zasadniczo całą krainę, choć ich największe skupiska można spotkać na zachodzie i południu - szczególnie w okolicach miast z "Minas" w nazwie, co w starym języku tej rasy znaczy miasto.
Bonus startowy:
+4 do dowolnych statystyk
+1 do dowolnych umiejętności

Eldarowie
Tajemnicza odmiana gatunku ludzkiego, która zamieszkiwała dziewicze terytoria centralnej części kontynentu, a przede wszystkim ogromne lasy. Na przestrzeni wieków oddziaływało na nich nie tylko środowisko i natura, ale także magia, która w nich była wyjątkowo silna. Obecnie cechują się znacznie wyższą posturą od ludzi i spiczastymi uszami, a co więcej znaczną koncentracją magii - każdy Eldar ma potencjał magiczny.
Znajdują oni poklask w Gildii Magów, której szczyty władzy są zdominowane właśnie przez Eldarów. Budują spokojnie i piękne miasta pośród lasów i łąk, jednakże wszędzie poza swoimi miastami spotykają się z brakiem akceptacji i rasistowskim odrzuceniem. Zmuszeni są mieszkać w slumsach, a prawo miejskie zabrania im uzyskiwania jakichkolwiek tytułów mieszczańskich, zmuszając do morderczej pracy za psi grosz.
Bonus startowy:
+4 do Woli
+2 do Inteligencji
+1 do Zielarstwa

Nordlingowie
Gatunek ludzi, który zamieszkuje północne, górskie terytoria. Od dawien dawna zajmują się górnictwem i wydobyciem przeróżnych złóż naturalnych. Przebywanie w wąskich i niskich szybach kopalnianych, a także mus przystosowania do trudnych warunkach panujących w górach, a także oddziaływanie magicznego surowca - latrium, który jest najcenniejszym złożem w krainie, a na którego wydobycie posiadają monopol Nordlingowie, spowodowały, iż znacznie różnią się oni od standardowych ludzi biologicznie. Są znacznie znacznie niżsi, posiadają masywniejsze i wytrzymalsze ciała, a także większą krzepę fizyczną.
Wyróżniają się też kulturowo - zwykli zamieszkiwać podziemne miasta, są twardzi hardzi i niestrudzeni. Ich kultura promuje pracowitość i bogactwo.
Nordlingowie cieszą się prestiżem i poważaniem innych gatunków - mają opinię zaradnych, pracowitych i bogatych, wpływowych panów. Ich zdolności rzemieślnicze sławne są na cały Elarin.
Bonus startowy:
+2 do Siły
+2 do Wytrzymałości
+2 do Witalności
+1 do Rzemiosła

Niziołki
Gatunek w pewien sposób spokrewniony z Nordlingami, który prawie w całości zamieszkuje niezurbanizowane terytorium zwane Wrzosowiskami.
Niziołki nie budują miast - mieszkają w niewielkich wioskach i wiodą spokojnie życie. Zamieszkują lepianki i domki ziemne, a sami w sobie są istotami bardzo niskimi i o krępej budowie.. Zajmują się w dużej mierze rolnictwem i zielarstwem, nie przejmują się wojnami i konfliktami, są odcięci od świata zewnętrznego.
Powodem odcięcia jest skrajny rasizm skierowany w ich stronę. Niziołki są sprawnymi istotami, a publicznie uważa się ich za złodziei, rabusiów i dywersantów, wobec czego wszędzie poza Wrzosowiskami czeka ich napiętnowanie.
Bonus startowy:
+3 do Sprawności
+2 do Zielarstwa
+2 do Podstępu

Beduici
Jest to lud, który od wieków zamieszkuje pustynie na południowym wschodzie kontynentu. Charakteryzują się przede wszystkim ciemniejszą karnacją, a także zupełnie odmienną kulturą.
Nie tworzą żadnych miast (oprócz jednego - Oaza, który funkcjonuje jako siedziba Klanów), gdyż prowadzą koczowniczy tryb życia. Ich kultura piastuje przetrwanie i surowość, a także walkę o byt. Pustynie, oprócz niegościnnego klimatu, wypełnione są niebezpiecznymi i krwiożerczymi biesami, które czyhają na życie beduitów.
Nie spotyka się prawie w ogóle poza pustyniami. Podzieleni są na zasadach plemiennych na Klany, których przedstawiciele znajdują się w Oazie, jedynym ich mieście i centrum handlu.
Bonus startowy:
+3 Witalności
+4 do dowolnych umiejętności walki
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Grywalne rasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasy Smoków
» RASY

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Empire at War PBF :: Offtopic :: Tale PBF :: Zasady gry-
Skocz do: