Peroox Admin
Liczba postów : 2328 Join date : 07/08/2014
| Temat: Szablony tematów Sob Sie 09, 2014 8:24 pm | |
| Szablony tematów Forum jawne Wydarzenia - Kod:
-
Tutaj opisujemy wydarzenia w jakie dzieją się w naszym kraju, jak i mistrzowie gry tutaj piszą wydarzenia lokalne dotyczące twojego kraju
Informacje i polityka - Kod:
-
Państwo: (Tu wpisz pełną nazwę państwa) Stolica: (historczna) Ustrój: (zależny - patrz rekrutacja) Głowa Państwa: (zależna - patrz rekrutacja) Szef Rządu: (zależna - patrz rekrutacja) Partia rządząca: (zależna - patrz rekrutacja) Poparcie: 60%
i drugi post - Kod:
-
[center][b]Najważniejsze partie polityczne[/b][/center]
[center][b]Wyniki ostatnich wyborów parlamentarnych[/b][/center]
//Tutaj zostaną zamieszczone wyniki wyborów parlamentarnych aktualne to:
"Tu wpisujesz partię rządzącą" - 55%
i trzeci post - Kod:
-
[center][b]Lista umów międzynarodowych oraz traktatów[/b][/center]
Nazwa traktatu - <link>
[center][b]Spis odbytych konferencji[/b][/center]
Nazwa konferencji - <link>
Forum tajne Gospodarka - Kod:
-
[b]Gospodarka:[/b]
Rolnictwo: Przemysł: (wpisuje się łączny poziom przemysłu) *lekki: *ciężki: *wydobywczy:
Sektor prywatny (usługi):
Magazyny:
[b]Współczynniki gospodarcze:[/b]
Podatki:
Efektywność administracji:
Bogactwo: - populacji rodzimej - populacji podbitej - populacji kolonialnej
[b]Departamenty:[/b]
Wywiadu: Nauki: Handlu:
[b]Bazy wojskowe[/b]
Baza morska: zwykła/duża Baza lotnicza: zwykła/duża
W drugim poście mamy handel: - Kod:
-
Poziom sektora handlu: Ilość podpisanych umów:
Umowy: Państwa(link do tematu): zysk - ścieżka handlowa
W trzecim poście mamy surowce - Kod:
-
Ilość złóż energii: Ilość złóż metalu: Ilość złóż metali rzadkich: Ilość złóż ropy(obfitość):
Finanse - Kod:
-
Populacja: *Wyszczególnienie posiadanych populacji Poparcie: x%
Dochód: x mln * Wyszczególnienie dochodów nie wynikających z arkusza gospodarczego Wydatki: x mln *Wydatki na wojsko: x mln * Wyszczególnienie wydatków nie wynikających z arkusza gospodarczego Saldo: x mln
Wydatki w tej turze: Wydatki w tej turze: + linki do nich(ułatwi to pracę mistrzom gry i będzie łatwiej zauważyć na co wydaliście kasę, a nie zostało jeszcze sprawdzone/ocenione/wprowadzone do gry)
Pozostało: x mln
Bilans produkcji krajowej: Produkty przemysłowe (PP): wytworzone w turze - wydatki/handel Żywność: stan na daną turę + zmiany wynikające z handlu Dobra konsumpcyjne: stan na daną turę + zmiany wynikające z handlu Dobra luksusowe: stan na daną turę + zmiany wynikające z handlu
Punkty badań (PB): stan aktualny (+ przychód na turę)
Surowce mineralne: Stan magazynu na początku tury: x/x/x/x Stan magazynu na końcu tury: x/x/x/x
Zmagazynowana żywność: stan aktualny + zmiana w turze Zaopatrzenie: stan aktualny + zmiana w turze
Data: Autoryzacja MG:
[b]Pod koniec tury należy zamieścić arkusz kalkulacyjny jako załącznik do posta finansów. Po jego pobraniu przez Mistrza Gry, zostanie on usunięty.[/b]
[color=red][b]Wraz z każdą nową turą wstawia się post z nową datą. Edytowanie finansów po autoryzacji MG jest karane[/b][/color]
Armia - Kod:
-
[b]Wojska lądowe[/b]
Milicja: Garnizon:
Lekka piechota: Piechota: Kawaleria: Piechota zmotoryzowana: Piechota zmechanizowana:
Piechota górska: Piechota morska: Piechota powietrzno-desantowa:
Odziały specjalne:
Pułk artylerii: Ciężka artyleria: Pułk artylerii przeciwpancernej: Pułk artylerii przeciwlotniczej: Saperzy:
Lekkie czołgi: Czołgi: Ciężkie czołgi:
[b]Lotnictwo[/b]
Myśliwce: Bombowce nurkujące: Bombowiec morski: Bombowce taktyczne: Bombowce strategiczne: Lotnictwo pokładowe: Samoloty transportowe:
[b]Marynarka wojenna[/b]
Transportowce: Eskortowce: Grupa niszczycieli: Lekki krążownik: Ciężki krążownik: Pancernik: Lotniskowiec: Lekki lotniskowiec: Lotniskowiec eskorty: Okręt podwodny:
[b]Logistyka[/b]
Zaopatrzenie: (dochód na turę) Zużycie zaopatrzenie: w czasie pokoju/wojny/ciężkie walki Zapasy zaopatrzenia: posiadane (przyrost na turę po odjęciu aktualnego zużycia)
Limit floty: Tonaż posiadany/Tonaż możliwy
w drugim poście - Kod:
-
Admirałowie: Imię i nazwisko -[umiejętności] - [cechy] - [doświadczenie]
Generałowie: Imię i nazwisko -[umiejętności] - [cechy] - [doświadczenie]
Centrum Operacyjne - Kod:
-
[center][b]Rozkład wojsk[/b][/center]
//Tu zamieszczamy rozkład wojsk i ich podział na armie o ile taki mamy.
kolejny post (jeżeli kraj posiada kolonie dające zyski) - Kod:
-
[center][b]Konwoje[/b][/center] Konwój X - Kolonia z X do metropolia *Y okretów *Z Transportowców
W kolejnych postach wpisujemy większe ruchy wojsk lub garnizonów. Dotyczy szczególnie krajów kolonialnych oraz dużych (USA, ZSRR) [/code] Technologie - Kod:
-
[b]Wojskowe[/b] Wyposażenie piechoty: I generacja Wojska specjalne: I generacja Sprzęt artylerii: I generacja Transportery piechoty: I generacja Wozy bojowe: I generacja Wojska pancerne: I generacja
Samoloty jednosilnikowe: I generacja Samoloty dwusilnikowe: I generacja Samoloty czterosilnikowe: I generacja Lotnictwo pokładowe (CAG): I generacja
Okręty transportowe: I generacja Okręty eskortowe: I generacja Okręty pancerne: I generacja Okręty pokładowe: I generacja Okręty podwodne: I generacja
[b]Gospodarcze:[/b]
[b]Inne:[/b]
drugi post - Kod:
-
Postęp badania technologii: (aktualizowany co turę)
Wywiad - Kod:
-
Poziom Centrum Wywiadu: Posiadanych punktów:
Punkty przeznaczone na kontrwywiad:
Siatki szpiegowskie: (wypisz gdzie, każdą z osoba)
Aktualne akcje w toku: wypisz gdzie i ile punktów na nie już przeznaczono i link do niej
// W tym dziele również opisujemy nasze akcje wywiadowcze i otrzymujemy ich efekty
Działania - Kod:
-
Tutaj zamieszczamy nasze działania. Po utworzeniu tego tematu należy czekać, aż mistrz gry poda tutaj twoj stan gospodarki i wojska. Następnie według nich uzupełniamy resztę działów.
I nieobowiązkowe Centrum technologiczne - Kod:
-
Tutaj możemy opracowywać własne technologie.
Rozmowy z mistrzem gry - Kod:
-
Ten temat służy do rozmów z Mistrzem Gry. Skrzynka pocztowa na prywatne wiadomości na tym forum ma swoje limity, więc trzeba ją oszczędzać na bardzo pilne sprawy. | |
|