Empire at War PBF

Empire at War PBF, jest to forum poświęcone PBF-om, na którym będą rozgrywane sesje strategiczno-ekonimiczno-polityczne w różnych światach, e epokach i klimatach.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Szablony tematów

Go down 
AutorWiadomość
Peroox
Admin


Liczba postów : 2200
Join date : 07/08/2014

PisanieTemat: Szablony tematów   Sob Sie 09, 2014 8:24 pm

Szablony tematów


Forum jawne

Wydarzenia

Kod:

Tutaj opisujemy wydarzenia w jakie dzieją się w naszym kraju, jak i mistrzowie gry tutaj piszą wydarzenia lokalne dotyczące twojego kraju

Informacje i polityka

Kod:

Państwo: (Tu wpisz pełną nazwę państwa)
Stolica: (historczna)
Ustrój: (zależny - patrz rekrutacja)
Głowa Państwa: (zależna - patrz rekrutacja)
Szef Rządu: (zależna - patrz rekrutacja)
Partia rządząca: (zależna - patrz rekrutacja)
Poparcie: 60%

i drugi post

Kod:

[center][b]Najważniejsze partie polityczne[/b][/center]


[center][b]Wyniki ostatnich wyborów parlamentarnych[/b][/center]

//Tutaj zostaną zamieszczone wyniki wyborów parlamentarnych aktualne to:

"Tu wpisujesz partię rządzącą" - 55%


i trzeci post
Kod:

[center][b]Lista umów międzynarodowych oraz traktatów[/b][/center]

Nazwa traktatu - <link>

[center][b]Spis odbytych konferencji[/b][/center]

Nazwa konferencji - <link>


Forum tajne


Gospodarka

Kod:

[b]Gospodarka:[/b]

Rolnictwo:
Przemysł: (wpisuje się łączny poziom przemysłu)
*lekki:
*ciężki:
*wydobywczy:

Sektor prywatny (usługi):

Magazyny:

[b]Współczynniki gospodarcze:[/b]

Podatki:

Efektywność administracji:

Bogactwo:
- populacji rodzimej
- populacji podbitej
- populacji kolonialnej

[b]Departamenty:[/b]

Wywiadu:
Nauki:
Handlu:

[b]Bazy wojskowe[/b]

Baza morska: zwykła/duża
Baza lotnicza: zwykła/duża

W drugim poście mamy handel:

Kod:

Poziom sektora handlu:
Ilość podpisanych umów:

Umowy:
Państwa(link do tematu): zysk     -    ścieżka handlowa

W trzecim poście mamy surowce

Kod:

Ilość złóż energii:
Ilość złóż metalu:
Ilość złóż metali rzadkich:
Ilość złóż ropy(obfitość):


Finanse

Kod:

Populacja:
*Wyszczególnienie posiadanych populacji
Poparcie: x%

Dochód: x mln
* Wyszczególnienie dochodów nie wynikających z arkusza gospodarczego
Wydatki: x mln
*Wydatki na wojsko: x mln
* Wyszczególnienie wydatków nie wynikających z arkusza gospodarczego
Saldo: x mln

Wydatki w tej turze: Wydatki w tej turze: + linki do nich(ułatwi to pracę mistrzom gry i będzie łatwiej zauważyć na co wydaliście kasę, a nie zostało jeszcze sprawdzone/ocenione/wprowadzone do gry)

Pozostało: x mln

Bilans produkcji krajowej:
Produkty przemysłowe (PP): wytworzone w turze - wydatki/handel
Żywność: stan na daną turę + zmiany wynikające z handlu
Dobra konsumpcyjne: stan na daną turę + zmiany wynikające z handlu
Dobra luksusowe: stan na daną turę + zmiany wynikające z handlu

Punkty badań (PB): stan aktualny (+ przychód na turę)

Surowce mineralne:
Stan magazynu na początku tury: x/x/x/x
Stan magazynu na końcu tury: x/x/x/x

Zmagazynowana żywność: stan aktualny + zmiana w turze
Zaopatrzenie: stan aktualny + zmiana w turze

Data:
Autoryzacja MG:

[b]Pod koniec tury należy zamieścić arkusz kalkulacyjny jako załącznik do posta finansów. Po jego pobraniu przez Mistrza Gry, zostanie on usunięty.[/b]

[color=red][b]Wraz z każdą nową turą wstawia się post z nową datą. Edytowanie finansów po autoryzacji MG jest karane[/b][/color]


Armia

Kod:

[b]Wojska lądowe[/b]

Milicja:
Garnizon:

Lekka piechota:
Piechota:
Kawaleria:
Piechota zmotoryzowana:
Piechota zmechanizowana:

Piechota górska:
Piechota morska:
Piechota powietrzno-desantowa:

Odziały specjalne:

Pułk artylerii:
Ciężka artyleria:
Pułk artylerii przeciwpancernej:
Pułk artylerii przeciwlotniczej:
Saperzy:

Lekkie czołgi:
Czołgi:
Ciężkie czołgi:

[b]Lotnictwo[/b]

Myśliwce:
Bombowce nurkujące:
Bombowiec morski:
Bombowce taktyczne:
Bombowce strategiczne:
Lotnictwo pokładowe:
Samoloty transportowe:

[b]Marynarka wojenna[/b]

Transportowce:
Eskortowce:
Grupa niszczycieli:
Lekki krążownik:
Ciężki krążownik:
Pancernik:
Lotniskowiec:
Lekki lotniskowiec:
Lotniskowiec eskorty:
Okręt podwodny:

[b]Logistyka[/b]

Zaopatrzenie: (dochód na turę)
Zużycie zaopatrzenie: w czasie pokoju/wojny/ciężkie walki
Zapasy zaopatrzenia: posiadane (przyrost na turę po odjęciu aktualnego zużycia)

Limit floty: Tonaż posiadany/Tonaż możliwy

 

w drugim poście

Kod:

  Admirałowie:
    Imię i nazwisko -[umiejętności] - [cechy] - [doświadczenie]

    Generałowie:
   Imię i nazwisko -[umiejętności] - [cechy] - [doświadczenie]

Centrum Operacyjne

Kod:

[center][b]Rozkład wojsk[/b][/center]

//Tu zamieszczamy rozkład wojsk i ich podział na armie o ile taki mamy.

kolejny post (jeżeli kraj posiada kolonie dające zyski)

Kod:

[center][b]Konwoje[/b][/center]
Konwój X - Kolonia z X do metropolia
*Y okretów
*Z Transportowców

W kolejnych postach wpisujemy większe ruchy wojsk lub garnizonów. Dotyczy szczególnie krajów kolonialnych oraz dużych (USA, ZSRR)

[/code]



Technologie

Kod:

[b]Wojskowe[/b]
Wyposażenie piechoty: I generacja
Wojska specjalne: I generacja
Sprzęt artylerii: I generacja
Transportery piechoty: I generacja
Wozy bojowe: I generacja
Wojska pancerne: I generacja

Samoloty jednosilnikowe: I generacja
Samoloty dwusilnikowe: I generacja
Samoloty czterosilnikowe: I generacja
Lotnictwo pokładowe (CAG): I generacja

Okręty transportowe: I generacja
Okręty eskortowe: I generacja
Okręty pancerne: I generacja
Okręty pokładowe: I generacja
Okręty podwodne: I generacja

[b]Gospodarcze:[/b]

[b]Inne:[/b]

drugi post

Kod:

Postęp badania technologii: (aktualizowany co turę)

Wywiad

Kod:

Poziom Centrum Wywiadu:
Posiadanych punktów:

Punkty przeznaczone na kontrwywiad:

Siatki szpiegowskie: (wypisz gdzie, każdą z osoba)

Aktualne akcje w toku: wypisz gdzie i ile punktów na nie już przeznaczono i link do niej

// W tym dziele również opisujemy nasze akcje wywiadowcze i otrzymujemy ich efekty


Działania

Kod:

Tutaj zamieszczamy nasze działania. Po utworzeniu tego tematu należy czekać, aż mistrz gry poda tutaj twoj stan gospodarki i wojska. Następnie według nich uzupełniamy resztę działów.

I nieobowiązkowe

Centrum technologiczne

Kod:
Tutaj możemy opracowywać własne technologie.

Rozmowy z mistrzem gry

Kod:
Ten temat służy do rozmów z Mistrzem Gry. Skrzynka pocztowa na prywatne wiadomości na tym forum ma swoje limity, więc trzeba ją oszczędzać na bardzo pilne sprawy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://empireatwar.forumpolish.com
 
Szablony tematów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Empire at War PBF :: Dział techniczny :: Zasady Gry-
Skocz do: